تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولید انواع تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولید انواع تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی

دستگاه گرم کننده غذا آریا استیل نوین

دستگاه گرم کننده غذا

دستگاه گرم کننده غذا صنعتی

دستگاه گرم کننده غذا (incubator)بهترین وسیله برای ادارات،مدارس،مراکز آموزشی میباشد.با شیوع کرونا و مجبور شدن کارکنان به آوردن غذا از خانه ،شرکت ها نیاز به دستگاه گرم کننده غذا یا گرمکن غذا احتیاج پیدا کرده اند.کارایی این دستگاه بسیار ساده و آسان میباشد.به اینصورت که در کمتر از نیم ساعت غذای بیش از 50 الی 100 نفر از پرسنل را گرم میکند.بهترین گرمکن غذا را اینجا ببینید با قیمت.

گرم کن غذا دارای مدل های ظرفیت 20/30/50/70/100 نفره میباشد.گرمخانه غذا آریا استیل نوین بی شک بهترین نمونه تولیدی از لحاظ کیفیت و قیمت در بین تولیدی های گرمکن  در بازار میباشد.در اامه مطلب با ما همراه باشید تا قیمت این محصول را که برای شما مهم است را شرح دهیم.

 

قیمت گرمکن غذا صنعتی

گرم کن غذا صنعتی

گرمکن غذا پرسنلی 70 نفره برقی

قیمت دستگاه گرم کننده غذا صنعتی با توجه به نوسانات بازار قابل تغییر میباشد.مثلا قیمت دستگاه گرمکن غذا 50 نفره گازی در تاریخ اردیبهشت سال 1401 شش میلیون و هفتصد هزار تومان میباشد.این قیمت ممکن است در ماه های آینده تغییر کند.قیمت گرم کن غذا آریا استیل نوین در مقایسه با بقیه برند ها بسیار عالی میباشد.علاوه بر قیمت ،کیفیت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش عالی را در بر میدارد.

به همین علت برای اطلاع دقیق تر از قیمت گرمخانه غذا با شماره دفتر فروش :02156577216 و یا شماره واتس اپ 09120306906 تماس حاصل فرمایید.

 دستگاه گرم کننده غذا جدول ابعاد کامل:

  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 20 نفره گازی :طول 65 در عرض 62 در ارتفاع 90 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 20 نفره برقی آنالوگ :طول 65 در عرض 67 در ارتفاع 90 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 20 نفره برقی دیجیتال :طول 65 در عرض 67 در ارتفاع 90 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 30 نفره گازی :طول 65 در عرض 62 در ارتفاع 105 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 30 نفره برقی آنالوگ :طول 65 در عرض 67 در ارتفاع 105 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 30 نفره برقی دیجیتال :طول 65 در عرض 67 در ارتفاع 105 سانت
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 50 نفره گازی :طول 86 در عرض 79 در ارتفاع 110 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 50 نفره برقی آنالوگ :طول 90 در عرض 90 در ارتفاع 120 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 50 نفره برقی دیجیتال :طول 90در عرض 90 در ارتفاع 120 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 70 نفره گازی :طول 86 در عرض 80 در ارتفاع 135 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 70 نفره برقی دیجیتال :طول 80 در عرض 75 در ارتفاع 148 سانت
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 100 نفره گازی :طول 95 در عرض 85 در ارتفاع 170 سانتیمتر
  • ابعاد دستگاه گرمکن غذا 200 نفره گازی :طول 190 در عرض 85 در ارتفاع 170 سانتیمتر

پرسش های متداول شما در خصوص گرمخانه غذا :

  1. جنس بدنه دستگاه گرمخانه غذا پیست؟جنس بدنه از استیل 430 خشدار میباشد
  2. منظور از طبقات پورتابل در گرمخانه غذا چیست؟طبقات که هر دو سانت قابل جابجایی میباشد
  3. داخل تهران گارانتی گرمخانه غذا به چه صورت است؟گارانتی در تهران حطوری و کمتر از یک روز و در شهرستان غیرحظوری
  4. میزان زمان برای گرم کردن غذا در گرمخانه چقدر است؟با توجه به مدل دستگاه 30 الی 45 دقیقه
  5. فرق دستگاه گرم کن غذا آریا استیل نوین با بقیه برندها؟کیفیت عالی،قیمت رقابتی،طراحی منحصر بفرد،گارانتی واقعی،پاسخگویی در لحظه
  6. گاز یا برق مصرفی دستگاه گرم کن به چه صورت هست؟باتوجه به نیاز گاز شهری،کپسول،برق تک فاز
  7. نحوه تهیه دستگاه گرم کننده غذا به چه صورت است؟سفارش از طریق واتس اپ:09120306906

نان بابکا اروپایی عالی

نان بابکا نان اروپایی شکلاتی

نان پیچی شکلاتی

نان بابکا BABKA یک شیرینی یا کیک بافته شده شیرین صبحانه دارچینی شکری بسیار عالی میباشد.  در جوامع یهودی لهستان، روسیه و اوکراین سرچشمه گرفته است. با خمیر مایه‌ای تهیه می‌شود که روی آن را گرد کرده و با موادی مانند شکلات، دارچین، میوه یا پنیر پخش می‌کنند، سپس قبل از پخت آن را گرد کرده و بافته می‌کنند.نانی بسیار خوشمزه و خوش عطر و طمع که با سلیقه ایرانی ها بسیار سازگار است و به عنوان نان صبحانه در سبد غذای ما جا افتاده است.

تاریخچه نان بابکا

تاریخچه نان بابکا

بابکا در اوایل قرن نوزدهم در جوامع یهودی اروپای شرقی توسعه یافته شده بود. خمیر چلو اضافی را با مربای میوه یا دارچین می پیچیدند و به صورت نان در کنار چلو می پختند.اوایل در این نان از  شکلات در اصل استفاده نمی شد، زیرا به طور کلی در دسترس نبود.

بابکا شکلاتی احتمالاً یک پیشرفت آمریکایی در اواسط قرن بیستم بوده است. نام آن (اگرچه لزوماً خود غذا نیست) ممکن است مربوط به نوعی کیک عید پاک رایج در لهستان و غرب اوکراین باشد که با نام بابا یا کوچک بابکا شناخته می‌شود، که در زبان لهستانی به معنای "مادربزرگ" است شناخته شده بوده است.طرز تهیه نان بابکا را اینجا ببینید.

مواد لازم برای تهیه نان بابکا:

بابکا نوتلا

  • شیر ۳۷ درجه :۱۸۲ گرم معادل ٣/٤ پیمانه
  • خمیر مایه :۷ گرم معادل ۲ قاشق چایی خوری
  • آرد: ۴۵۰ گرم
  • شکر ۵۰: گرم معادل ۴ قاشق غذا خوری
  • کره ذوب شده: ۴ قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ گرم :۲ عدد
  • نمک :۱/۲ قاشق چای خوری
  • وانیل :۱/۲ قاشق چای خوری

مواد میانی نان بابکا

این مواد به دلخواه میباشد، مثل گاناش نوتلا کرم های منسجم یا خمیر مغزها
در اینجا از گردوی له شده به میزان ۱و ۱/۲ تا ۲ پیمانه ، شکر ۲ قاشق غذاخوری و دارچین ۱ قاشق چای خوری استفاده شده است.
برای تهیه خمیر گردو کافیه از گردوهای چرب تر استفاده کنید و در حد ممکن بعد از خرد کردن تکه ها را کاملا له کنید یا در اصطلاح بسابید تا روغن بیاندازد و خمیری شود.

این مقدار خمیر برای ٢ عدد نان میباشد و برای تعداد نان بیشتر باید به نسبت مواد میانی بیشتر استفاده نمود.برای کسانی که دوست دار شکلات و نوتلا میباشند توصیه میشود از نوتلای گرم در لابلای خمیر استفاده نمایید.طعم و عطر بسیار عالی و خوشمزه ای را به نان بابکا میدهد.

یک ویدیو جالب از طرز تهیه نان بابکا حتما ببینید:

<script>


طرز تهیه نان بابکا یا نان پیچی شکلاتی

طرز تهیه نان پیچی

ابتدا شیر را داخل  کاسه ای ریخته و مخمر را به آرامی بر روی آن میریزیم. سپس ترکیب را 7 دقیقه استراحت میدهیم .بعد از آن دو قاشق غذاخوری از شکر و برمیداریم (که میشه حدود نیمی از اون که ۲۵ گرم) به همراه ۱ پیمانه از آرد و با مایه خمیر کمی مخلوط میکنیم.

سپس سلفون را به روی طرف میکشیم  ۲۵ تا ۳۰ دقیقه یا تا زمانی که عمل کند استراحت میدهیم .تا زمانی استراحت میدهیم که حجم آن تقریبا دو سه برابر شود و اصطلاحا به مرحله یست برسد.تخم مرغ ،کره ذوب شده ،مابقی شکر نمک و وانیل را مخلوط کرده و خوب با همزن دستی هم میزنیم تا یکدست شود .سپس مایه خمیر عمل آمده را آرام با مواد کمی مخلوط و بعد ۲/۳ از آرد را افزوده خمیر را جمع میکنیم .

مابقی آرد را روی میز کار ریخته خمیر را هم از کاسه خارج کرده و جمع میکنیم و به خورد هم میدهیم .خمیر بسیار لطیف است نیاز به آرد اضافی ندارد
برای چسبندگی احتمالی خمیر توجه بفرمائید خمیر به دست تمیز نمیچسبه پس برای ورز دادن دستها را خوب بشوئید و خشک کنید و نهایتا کمی چرب نمائید .

نکته مهم دیگر در خمیرها اینه که خمیر و روی میز کار بچرخونین اگر یک جا ورز بدین خمیر به میز روی خمیر و کاور کرده و مدت یک ساعت یا تا زمانی که حجم آن دو سه برابر شود استراحت میدهیم.

طرز تهیه خمیر بابکا

طرز تهیه خمیر بابکا

سطح میز کار  و روی خمیر و آرد میپاشیم و به قطر حدودی ۱ سانت و مستطیل منظم ۳۰ در ۴۰ روی میز کار به وسیله وردنه باز میکنیم. حالا مواد میانی از قبل تهیه شده دلخواه را روی خمیر پخش و از یک ضلع عرضی رول میکنیم .هر دور دوسر را به سمت داخل و مرتب کردن هدایت میکنیم.رول را روبروی خودتون قرار بدین از یک سمت ۴ سانت فاصله داده و مابقی را تا انتها برش میزنیم تا دو قسمت شود سپس دو بال را دور خودش میپیچیم و سر آنرا به داخل میفشاریم.

مواد درست شده و رول شده را داخل قالب و کاغذ روغنی میگذاریم خمیر رل داخل آن قرار میدهیم. سپس روی مواد را  کاور میکنیم تا حدود ۳۰ دقیقه یا تا زمانیکه دوباره حجم بگیره استراحت میدهیم. روی خمیر و باقیمانده کره پرس میکنیم.

پخت نان بابکا در فر شیرینی پزی

بعد از اینکه همه این کار ها را به ترتیب انجام دادیم به مرحله پخت نان بابکا با فر کیک پزی میرسیم.ابتدا قبل از اینکه خمیر را در فر شیرینی پزی نوبل قرار دهیم باید پیش گرمایش از دستگاه بگیریم.به اینصورت که دمای فر را به 180 درجه سانتی گراد برسانیم و سپس شروع به انجام پخت نماییم.

خمیر بابکا آماده شده را در فر شیرینی پزی  را اینجا ببینید.که قبلا با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت یا ۱۸۰ درجه سانتیگراد رسانده ایم قرار میدهیم.بعد از آن ۳۰ دقیقه یا تا زمانی که سطحش طلائی بشه شروع به پخت میکنیم. در مرحله بعد از پخت میتوانید تا زمانی که نان داغ هست و تازه، با روغن نارگیل یا کره اون رو براق کنید. بعد از این همه مراحل میتوانید نان بابکا خود را که به صورت شکلاتی دارچینی تهیه شده است با قهوه و چای نوش جان کنید.

کیک دبل چاکلت عالی

تاریخچه شکلات و کیک دبل چاکلت کافی شاپ

پخت کیک دبل چاکلت

امروز قصد داریم طرز تهیه کیک دبل چاکلت کافی شاپ (double choclate cake) را به شما همراهان عزیز تقدیم کنیم.قبل از شروع نگاهی بندازیم به تاریخچه شکلات و ببینیم این خوشمزه دوست داشتنی از چه سالی و چطوری به دست انسان ها رسیده است.

در زمان های گذشته در اروپا  پودر کاکائو و شکلات به شکل امروزه در دسترس نبود.تاریخچه کیک شکلاتی به قرن هفدهم باز می گردد، زمانی که پودر کاکائو از قاره آمریکا به دستور پخت کیک سنتی اضافه شد.

در سال 1828،  ون هوتن هلندی، یک روش برای ایجاد پودر کاکائو ایجاد کرد که منجر به کره کاکائو و کاکائو تا حدی بدون چربی می‌شود، توده فشرده‌ای از مواد جامد که می‌توان آن را به عنوان «کاکائو سنگی» فروخت یا در آن آسیاب کرد. پودر کردن ، شکلات را از یک محصول لوکس منحصر به فرد به یک میان وعده ارزان قیمت روزانه تبدیل کرد.به این ترتیب و با گسترش کیک پزی و استفاده شکلات در کیک ها،کیک شکلاتی به محبوب ترین کیک در دنیا تبدیل شد.


مواد لازم برای کیک دبل چاکلت کافی شاپ:

 

تزیین کیک دبل چاکلت

  • آرد ۲۳۰گرم
  • پودر کاکائو ۵۵ گرم
  • نمک ۱/۲ق چ
  • جوش شیرین ۱/۲ق چ
  • بکینگ پودر ۱+۱/۲ق چ
  • کره به دمای محیط رسیده ۱۲۰ گرم(من مارک ماندگار زدم )
  • شکر ۱۵۵ گرم
  • شکر قهوه ای لایت ۱۱۰ گرم
  • تخم مرغ درشت ۴ عدد(وزن هر تخم مرغ با پوست حدود ۶۵ گرم)
  • وانیل پودری ۱/۲ق چ سرپر
  • وانیل مایع ۱/۲ق چ
  • ماست پرچرب ۱۰۰ گرم
  • خامه صبحانه ۵۰ گرم
  • اسپرسو یا قهوه داغ ۸۰ گرم
  • شکلات چیپسی نسوز ۱۰۰ گرم
  • گلیز شکلاتی برای روی کیک دبل چاکلت کافی شاپ
  • خامه صبحانه ۱۰۰ گرم
  • شکلات ۹۰ گرم
  • روغن مایع ۱/۲ق چ

طرز تهیه کیک دبل چاکلت کافی شاپ:

کیک کافی شاپ دبل چاکلت

قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که تمام مواد کیک دبل چاکلت کافی شاپ به دمای محیط باشند.فر کیک پزی را از قبل با دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد گرم کنید.در فر های کانوکشن آریا استیل نوین به این مرحله ایجاد پیش گرمایش میگویند.با ایجاد پیش گرمایش در واقع فر شیرینی پزی را آماده پخت انواع شیرینی و کیک مینماییم.
آرد ،پودر کاکائو ،نمک ،جوش شیرین و بکینگ پودر آمده در دستور را الک کرده و مخلوط کنید در کنار بگذارید.
ماست را در ظرفی ریخته و روی حرارت بذارید تا ماست گرم شود ولی اصلا نجوشد. همین که ماست گرم شد خامه صبحانه دستور را اضافه کرده و مواد را مخلوط کنید و کنار بگذارید تا حدود ۱۰ دقیقه استراحت کنید.
کره به دمای محیط رسیده را در کاسه همزن ریخته و یک دقیقه بزنید .سپس شکرهای دستور را اضافه کرده و حدود ۳_۴دقیقه با دور تند همزن بزنید مابین هم زدن حتما یکبار دور تا دور ظرف را با یک لیسک جمع بگیرید .
بعد از اینکه شکر و کره ۴ دقیقه زده شد تخم مرغ ها را یکی یکی به مواد اضافه کنید و اجازه دهید هر تخم مرغ حدود ۳۰ ثانیه هم بخورد.بعد از اضافه کردن تخم مرغ اخر و هم خوردن ۳۰ ثانیه ای وانیل دستور را اضافه کرده و اجازه دهید یک دقیقه دیگر هم بخورد حتما هم دور تا دور ظرف همزن را با لیسک جمع بگیرید که تمام مواد خوب زده شود.
سپس نیمی از مواد خشک

دستور کیک دبل چاکلت کافی شاپ را  اینجا ببینید.

 اضافه کرده و یا با لیسک یا با دور کند همزن مخلوط کرده و بعدنیمی از ماست و خامه دستور که استراحت کرده اضافه کرده و مواد را با دور کند همزن مخلوط کنید.در حدی که یکدست بشود کافیست. مابقی آرد و بعد مجدد مابقی ماست و خامه دستور را اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید.

بعد از یکنواخت شدن اسپرسو داغ را به مواد کیک دبل چاکلت کافی شاپ اضافه کرده و با دور کند همزن مواد را مخلوط کنید و میزان شکلات چیپسی دستور و مواد مخلوط شود.
مواد کیک را در یک قالب با گنجایش ده لیوان مایعات که از قبل با روغن جامد قنادی چرب و ارد پاشی شده ریخته و در فر به مدت ۴۵_۵۰دقیقه قرار دهید تا پخت کند.
بعد از ۴۰ دقیقه میتوانید با سیخ چوبی تست کنید اگر چیزی به سیخ نچسبید از فر خارج کنید.
بعد از خارج کردن از فر کیک پزی بعد از حدود ۱۰_۱۵دقیقه کیک از لبه های قالب جدا شده و بعد از کمی خنک شدن به راحتی کیک را از قالب خارج کرده و با سس دلخواه یا گلیز دستور روش رو دیزاین کنید

طرز تهیه گلیز شکلاتی کیک دبل چاکلت کافی شاپ

طرز تهیه گلیز شکلاتی (سس شکلاتی) برای کیک دبل چاکلت کافی شاپ را در ادامه ببینید.
خامه و شکلات و روغن مایع دستور را مخلوط کرده و در مایکرو یا روی حرارت بن ماری قرار دهید.  بعد از چند ثانیه مواد را با لیسک هم زده تا با گرمای خامه مابقی شکلات ها هم ذوب شود و مواد سس یکدست شود سس که از داغی افتاد می توانید روی کیک بریزید .
نکته های کنکوری گلیز کیک دبل چاکلت کافی شاپ:
میزان شکر دستور را تا ۱۰ گرم می توانید بیشتر بریزید.
برای سس شکلاتی میتوانید تمام شکلات دستور را شکلات شیری بریزید که رنگ سس روشنتر می شود.
در صورت نداشتن وانیل مایع همان میزان وانیل پودری بزنید.
در صورت حذف جوش شیرین تا دوبرابر بکینگ پودر بزنید ولی بافت کیک با جوش شیرین مرطوب و بهتر میشود.
برای درست کردن قهوه اگر اسپرسو ساز یا موکاپات ندارید مقداری قهوه ترک را با آب در ظرف شیرجوش بریزید و کمی هم زده وروی حرارت قرار دهید تا از دیواره شروع به جوشیدن کند سپس حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید ته نشین شود و سپس به مقدار نیاز استفاده کنید.(مواد ته مخلوط نشود)
⛔️دمای فر در فر برقی با دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد و در فر کیک پزی گازی نوبل با دمای ۱۸۰_۱۹۰درجه سانتی گراد (درجه ای که همیشه کیک هاتونو میزارید)من ۱۵ دقیقه اول با دمای ۱۷۵ گذاشتم و بعد دما رو گذاشتم رو ۱۷۰ و پخت عالی با فر کانوکشن کیک پزی نوبل داشتم .در عرض چند دقیقه و با سرعت و کیفیت عالی کیک دبل چاکلت کافی شاپ با فر کیک پزی نوبل پختم.