تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولید انواع تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولید انواع تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی

گرم کن غذا 10 نفره

گرمکن غذا 10 نفره برقی

 

گرم کن غذا 10 نفره

گرمکن غذا 10 نفره برقی کوچکترین سایز گرمکن برای گرم کردن غذای پرسنل 10 الی 12 نفری میباشد.دارای سیستم برقی تک فاز و کم مصرف میباشد.مناسب برای دفاتر ،ادارات،بانک ها و فروشگاهها میباشد.

دارای ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله میباشد.مناسب برای قرار گیری در کنار انواع سماور و ترموس در آشپزخانه ها میباشد.گرم کن غذا دارای دو مدل گازی و برقی میباشد.در مدل برقی استفاده از ترموستات آنالوگ برای کنترل دمای داخل گرمکن را دارا میباشد.

ابعاد گرم کن غذا 10 نفره عبارت است از :طول 50 در عرض 50 در ارتفاع 60 سانتیمتر میباشد.دارای پایه برای قرار گیری بر روی میز و کابینت میباشد.سبک و کم حجم و جابجایی بسیار آسان و راحت را دارا میباشد.

موارد استفاده گرمکن غذا 10 نفره

 

موارد استفاده گرمکن غذا 10 نفره در بیمارستانها،هتل ها،مدارس،ادارات،کتابخانه ها،فروشگاهها میباشد.در دو مدل گازی و برقی قابل تولید مباشد.گرم کردن سریع غذا بدون سوختن غذا را شامل میشود.گرمکن غذا برقی دارای فن کانوکشن،ترموستات آنالوگ و المنت 1500 وات میباشد.

بدنه استیل 430 خشدار و داخل ورق گالوانیزه را شامل میشود.استفاده از ورق گالوانیزه داخل گرم کن برای بهداشت بهتر و اینکه گالوانیزه بر اثر حرارت به هیچ عنوان تغییر شکل و رنگ نمیدهد.

دارای درب اسان باز شو با دستگیره استیل یخچالی میباشد.طبقات آبکاری شده مسوان با کیفیت را دارا است.که قابل جابجایی در هر 2 سانت است.

 

قیمت گرمکن غذا کوچک

قیمت گرم کن غذا کوچک 10 نفره در تابستان 1401 از 5 میلیون تومان میباشد.برای استعلام بروز قیمت با شماره 09120306906 تماس حاصل فرمایید.فروش گرمکن غذا  در سایزهای دلخواه و ساخت و تولید ایده های مشتری هم بخشی از کار گروه آریا استیل نوین میباشد.

قیمت گرمکن غذا 10 نفره

قیمت گرمکن غذا 10 نفره

 

  • قیمت گرمکن غذا 10 نفره در تاریخ مرداد ماه 1401 پنج میلیون تومان میباشد
  • قیمت گرم کن غذا و استعلام بروز با شماره 09120306906 تماس حاصل فرمایید
  • استفاده از استنلس استیل 430 خشدار برای رویه کار میباشد
  • استفاده از ورق گالوانیزه 1 میل در داخل کار را دارا میباشد
  • طبقات پرتال و قابل جابجایی نمونه های دیگر را اینجا ببیند
  • ترموستات آنالوگ برای قطع و وصل تنظیم دمای داخل دستگاه
  • یک سال ضمانت و 10 سال تامین قطعات گرمخانه غذا
  • کیفیت عالی متریال و مواد اولیه در تولید

عملکرد گرمخانه غذا 10 نفره

 

گرمخانه غذا 10 نفره

عملکرد گرمکن غذا 10 نفره بسیار ساده میباشد.بعد از خریداری گرمکن روکش های روس دستگاه را کندخ و دستگاه را در جای مناسب قرار میدهید.سپس یک محافظ برق برای دستگاه تهیه کنید.گرمخانه را به برق وصل میکنید.غذا ها را داخل گرمکن قرار میدهید.دمای مورد نظر 90 درجه تنظیم شده را دستکاری نکنید.

بعد از 15 دقیقه غذا ها گرم و تازه بریا شما آماده شده.درب دستگاه باز کرده و غذاها را بر میدارید.سپس دستگاه را از برق میکشید.به همین راحتی 10 الی 12 غذای شما گرم و تازه آماده میل کردن شما میباشند.نکات ایمنی دستگاه را رعایت کنید از شستن داخل و روی دستگاه خودداری کنید.به هیچ عنوان روی متعلقات برقی دستگاه آب نریزید.

دارای ترموستات دیجیتال برای نشان دادن دمای داخل گرمخانه میباشد.دارای قطع کن دمای داخل به صورت اتومات میباشد.استفاده از رویه استنلس استیل ۴۳۰ خشدار ضخامت ۰/۸ میباشد.داخل کار از گالوانیزه ۱ میل تهیه و تولید شده است.دارای طبقات پورتابل و جابجایی آسان طبقات را دارا میباشد.چهار پایه برای جابجایی بهتر و راحت تر.طرح جدید مهندسی شده برای سیستم گرما رسانی بهتر به طبقات.استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه برای تولید گرمکن غذا برقی اتومات

مشخصات فنی گرمکن غذا 10 نفره

  • ابعاد گرمکن غذا 10 نفره :طول 50در عرض 50 در ارتفاع 60 سانتیمتر میباشد
  • رویه استیل 430 خشدار و داخل ورق گالوانیزه
  • ترموستات آنالوگ و المنت 1500 وات را دارا میباشد
  • طبقات از جنس آبکاری کروم و پرتابل
  • استفاده از فن کانوکشن برای چرخش هوای داخل گرمخانه
  • گرمخانه غذا زیر مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد
  • دارای کانال گردش هوایی برای گرم کردن راحت تر غذا در هر طبقه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.